Re: Problemes instal·lant la X

Hola Pep,

M'havien comentat de fer la tercera línia, i m'agradaria saber, per
aprendre una mica, perquè cal fer les dues primeres (de fet la segona no
l'entenc, encara que em sembla que té a veure amb un sistema de control
de la integritat, oi?)

Moltes gràcies,

Joan

Pd.: també m'agradaria saber com iniciar les Xwindows... Amb mandrake
era amb startX, però a Debian sembla que no funciona...