RE: Paquet netscape per Debian

Hola Pau!!
Com va tot? :))
Avore, t'explique en poques paraules, volem el Netscape perque ja porta
tots els plugins de java o com a minim son molt facils de ficar. No dic
que en mozilla no siga facil, pero jo, soc incapaç, tinc tots els
mozillas de ma casa sense java, per molt q faça el que fica als manuals
i instruccions que hi ha per internet, res no serveix, aixi que em passe
a mozilla, jo el tinc ficat a la meua Slack, aixi que dic jo que ha de
haver-hi per debian, no?

Fins molt aviat! :))

   -----Laura P.M.-----
Linux Registered User #294719