Paquet netscape per Debian

^Hola de nou, ^sabeu dirme com puc instal.lar netscape en una debian unstable?, no
^trobe el paquet concret,
^
^Gracies

( sé que la manera més xapusa de fer-ho, però...)
Com anam llista!
Bé, no entenc massa bé el concepte de Netscape perque tenia la sensació que  feia mesos i mesos ( per no dir anys i anys) que es va deixar de desenvolupar, el van lliberar el codi i ara s'anomena "Mozilla". Bé, la pàgina és www.mozilla.org.
Sincerament no tinc massa idea dels comands que deven esser, però suposo que no es complicaran massaa: una cosa per l'estil com apt-get install ( no se que punyetes mozilla, tot seria mirar-ho erò tinc problemes i m'he d'anar).
Si l'única cosa que vols és navegar et recomano personalment el (Mozilla)Firebirb i pel correu el (Mozilla)Thunderbird.
Mera curiositat, com així cerques el Netscape?
Menga Laura, una abraçada! (ànim, si segueixen havent-hi dubtes és que fas feina!!)
Pau Rul·lan Ferragut