RE: Re: suport per tarja

Hola!

On Sat, 20 Dec 2003 laupri@ono.com wrote:

>  He fet això que me deies, lspci, i si que apareix llistada la "tarja de
> video" una SiS vga Compatible.

estaria bé veure el model exacte...

>  He intentat instal.lar xserver-sis, em diu que no existix el paquet,
> tambe em diu aixo quan intente instal.lar el xserver-vesa.

sí, amb el xfree 4.x (dpkg -l | grep -i xfree a veure quin tens) amb el
paquet "genèric" hi venen tots els Drivers. El fitxer sis_drv.o és del
paquet xserver-xfree86. Al fitxer que vaig dir s'ha de posar sis només

>  Modificar el XF86Config, no es solució, he afegit Driver amb tot el que
> m'has dit en la secció del Device, pero ni cas, mai li agrada el que li
> fique... :'(

i qué et contesta?

> Per cert, el kernel que s'ha instal.lat es el 2.4.18.

per tenir suport sense acceleració per les targes gràfiques ni dri no
hauria d'haver-hi problema (crec!)

prova de posar Driver "vesa", potser almenys et funciona així (hauria de
funcionar almenys així, vaja!)

>  Ara estic apunt de ficar una knoppix que algun cop ha funcionat be amb
> el mateix pc, i agafar el XF86COnfig que cree, hauria d'anar be?

a mi m'agrada en tot cas agafar-lo i mirar perqué a ell li va i a mi no
(comparant-lo a mà). El tema dels path de les fonts _potser_ (no crec)
estan diferents o alguna cosa rara

>  Pdta: no tinc mes dades pq el molt el punyetero no vol instal.lar el
> ssh per poder connectar-me a aquest per poder passar-vos la info exacta
> que em va donant. No se pq quan li dic: apt-get install ssh i arriba a
> working[0%] es bloqueja de mala manera, no respon a cap tecla, només si
> l'apagues i el tornes a encendre torna a funcionar.

:-oooo

i només passa amb un apt-get install ssh??

--
Carles Pina i Estany
	carles@pinux.info || carles.pina@salleURL.edu