RE: Re: suport per tarja

Hola Carles i companyia

 He fet això que me deies, lspci, i si que apareix llistada la "tarja de
video" una SiS vga Compatible.

 He intentat instal.lar xserver-sis, em diu que no existix el paquet,
tambe em diu aixo quan intente instal.lar el xserver-vesa.

 Modificar el XF86Config, no es solució, he afegit Driver amb tot el que
m'has dit en la secció del Device, pero ni cas, mai li agrada el que li
fique... :'(

Per cert, el kernel que s'ha instal.lat es el 2.4.18.

 Ara estic apunt de ficar una knoppix que algun cop ha funcionat be amb
el mateix pc, i agafar el XF86COnfig que cree, hauria d'anar be?

 Pdta: no tinc mes dades pq el molt el punyetero no vol instal.lar el
ssh per poder connectar-me a aquest per poder passar-vos la info exacta
que em va donant. No se pq quan li dic: apt-get install ssh i arriba a
working[0%] es bloqueja de mala manera, no respon a cap tecla, només si
l'apagues i el tornes a encendre torna a funcionar.

Fins aviat!
laura
   -----Laura P.M.-----
Linux Registered User #294719