Re: lilo mal configurat

A Dijous 11 Desembre 2003 12:36, what's up va escriure:
> From: "Lluís Forns Puigmartí" <boig@ya.com>

Fa  6 dies el sr. "what's up"  va contestar-me  encertadament la pregunta
deia:
***************************
> Dons hauries d'escriure una cosa com.....
> lilo -C /mnt/hda3/etc/lilo.conf -s /mnt/hda3/boot/
> però avans de fer-ho has d'editar l'arxiu /mnt/hda3/etc/lilo.conf  pq et
> vagi a buscar les imatges del kernel i totes les altres coses. Has de
> canviar totes les direccions MENYS ELS DISPOSITIUS (/dev/hdX) i fer-ho anar
> tot cap a  /mnt/hda3/...
>
> Ho he agut de fer un parell de cops, i m'ha funcionat a la perfecció.
A mi també m'ha anat bé.
Primer has de desmontar i tornar a montar, si s'ha montat, la partició amb
l'opció rw.
despres de executar el lilo, restaurar el lilo.conf

Salut

Xarx
Això funciona amb Linux  (Usuari enregistrat n. 92028)
Debian Sarge
Kernel 2.4.23