Re: Misteris del copia&enganxa

Això és un bug documentat.

Té a veure amb la posició de la cama dreta de la persona que fa el cut &paste.

Bromes apart, jo em trobo amb problemes similars amb el kde. Moltes vegades
trobo que no és el mateix fer un ctrl-c (o un copy) i un ctrl-v (paste) que
seleccionar amb el ratolí i després apretar el botó central.

Prova, no puc dir mes, apart de tonteries mil que em passen pel cap.

Leo

A Dimecres 08 Gener 2003 14:35, Quim Gil va escriure: