Misteris del copia&enganxa

Em trobo amb uns problemes surrealistes a l'hora de copiar i enganxar
textos entre diverses aplicacions.

Exemples:

- Copio un text sencer d'AbiWord i quan faig enganxar a un formulari
d'una pàgina web oberta amb Galeon no me l'enganxa. Ni seleccionant tot
el text a mà, ni fent Select All - Copy - Paste amb els menús. En canvi,
copio només un fragment de paràgraf, evitant el principi i el final i sí
que m'ho enganxa.

- Copio un text de l'editor senzill del KDE al formulari web Galeon i no
hi puc enganxar res, però en canvi si ho puc enganxar a un nou missatge
d'Evolution.

Tot això em passa amb Debian 3 i Genome 1.4, sense haver près
substàncies psicoactives.

Alguna pista? Gràcies.

Quim