Re: CUPS i problemes de paquets

  De fet per a l'actualització a kde3 vaig purgar tot el kde2 i no vaig tindre
cap problema (per aquell llavores és el que recomenaven).

A Dijous 10 Juliol 2003 11:26, Josep-Antoni Ysern va escriure:
> I ara m'acabo d'adonar d'un petit detall: si faig
> 127.0.0.1:631/printers/ sí que arribo a la meva impressora. Si faig el
> mateix ambv /admin/ també... però abans arribava a una pàgina general
> només amb la indicació de 631. Oi que és tot una mica estrany? Què passa
> i com es pot arreglar?
>
> Gràcies!

  Aquest tema se'l deixo als que tinguin impresora, tot i que al glossari de
KDE hi ha molta info quant a les impressores i demés:

	help:/khelpcenter/glossary/index.html

(Des del Centre d'ajuda s'ofereix en un format molt més fàcil de consultar --
segona pestanya).

  Toni
--

  Sort