Re: Openoffice en catala

On Tue, May 20, 2003 at 11:07:18AM +0200, Josep Monés i Teixidor wrote:
> Les últimes notícies que tinc això és un missatge del gener a la llista
> debian-openoffice (quan hi havia la versió 1.0.2 encara). M'ho pots
> confirmar?

Hmm. No se si noah ha fet algo. Va dir que faria algo :)

> Ho dic perquè aquest cap de setmana he estat jugant per fer el patch,
> tot i que ara havia de recomençar perquè ha sortit la beta 1.1, però a
> Softcatalà encara no tenen la traducció.

El millor que pots fer és oferir els teus progressos a la llista
d'openoffice. Segur que accepten qualsevol ajuda :)

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/