Re: Configuració de la xarxa

A Dissabte 03 Maig 2003 18:44, David Barrabes va escriure:
> Em sembla que no acabo de pillar el que em dius... vull dir, entenc que
> necessito el mòdul 3c59x.o, fins i tot em vaig descarregar de 3Com les
> fonts (el problema es que son unes fonts que s'han de compilar i no puc
> fer-ho ja que, pel que he pogut esbrinar, no son compatibles amb el kernel
> que tinc instal·lat). El que ho acabo de veure clar es això de llegir-me
> l'entrada CONFIG_VORTEX (com ho faig? <em sap greu, però soc realment
> 'verge' amb linux)...
>
> Gràcies, però pel teu ajut
>
> David

  Cap problema, però envia les respostes a la llista per a que quedi un
registre de com ho has solventat.

  - Primer de tot mira sota el directori
"/lib/modules/«2.4.xx/kernel/drivers/net" (xx és la versió del teu nucli) i
si hi tens el mòdul ja no caldrà que compilis res. Si no és així segueix.
  - Si te'ns les fonts del nucli mira't el Documentation/Configure.help i
cerca CONFIG_VORTEX -- hi surt informació rellevant quant a què és el que
necessites.
  - Si necessites info quant a compilar el nucli o una traducció del
Configure.help passat per aquí:
	<http://www.terra.es/personal7/bella5/traduccions.htm>

  Toni
PD
El millor consell és documentar-se
--

  Sort

## <bella5@teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19  -  XFree86 4.2.1-6pre7v2

-