Re: canviar la resolució

De vegades, però, és possible anar canviant de les ressolucions indicades
amb la combincació de teclats [Ctrl][Alt]+ (a major ressolució) o
[Ctrl][Alt]- (a menor ressolució) 'on-the-fly'.
Això només et permet intercanviar entre les ressolucions que tinguis en la
línia que tu indiques.
Ara bé, com a mesura permanent, jo comparteixo plenament les indicacions
del company Jordi:
> El servidor d'X utilitzarà el primer mode de la profunditat per defecte
> que tingues configureada. Si en la instal·lació vas dir Depth=24,
> aleshores hauries de canviar la línia Modes a
> Modes "800x600" "640x480"
> És millor que ho canvies des de Debconf, de tota manera:
> dpkg-reconfigure xserver-xfree86.
[i és gairebé 'siguiente'-'siguiente'-'siguiente'...]

albert...
___
Albert J. MORA - MTG / IUA / UPF - PLUG
phone: +34 93542.2199