Re: Qt-gl

> Probablement amb un check de configure, qt no te un "qt-config" o
> algo així?

si, però pots dir-li qt-dir, qt includes i qt library path, però amb això és
com tenir una versió capada a debian, i la versió completa als altres.

O sigui, que amb debian, s'afegeix -lqt-gl quan linka però amb les altres no.
Aleshores, com punyetes pots dir això? Amb el configure no he trobat cap
opció de dir-li :quan facis link, afegeix aquesta opció.

No entenc el raonament de debian per fer això.

Leo

pd
> libgtkgl2.0-1 - Gimp Toolkit OpenGL area widget shared library
> ;p
 je, je, je

A Dijous 12 Setembre 2002 11:06, Jordi Mallach va escriure: