Qt-gl

Hola debianeros,

tinc un petit problema molt tonto. Estic desenvolupant una aplicació amb el
kdevelop i les qt, fent servir opengl.

Si ho vull compilar amb debian, a les opcions del kdevelop li he de posar
-lqt-gl, però el mateix projecte no hem compila amb una mandrake, he de
treure aquesta opció.

M'he adonat, que debian té un paquet específic per qt amb suport de opengl,
que és el libqt-gl, però mandrake no el té , ni suse, ni redhat ni crec que
cap altre. Sabeu alguna cosa?

Aleshores, si modifico el projecte amb el kdevelop i faig un rebuild puc
compilar, però com punyetes puc fer que el programa, amb el configure
funcioni amb debian i els altres?

Bé, gràcies per tot.

Leo

Pd no s'accepta com a resposta passa't a gnome ... ;)