Re: [Docscaliu-info]Configuració de paquets

Abans que res. El Jordi Mallach sap n vegades més que jo de
Debian, on n tendeix a infinit. Per tant si ell diu blanc i
jo negre, té raó ell segur.

> Hola de nou,

> un mal
> però>amb apt, pots dirli "vull aquests 3 paquets d'unstable, i la
> resta de

Possiblement quan vaig tenir problemes per barrejar sid i woody
(deu fer al menys un any) no tenia clar totes les opcions per
dir-li aquestes coses. De fet encara no les tinc. Mea culpa.

> Ja, però si fas una instal·lació amb apt-get install paquet, és una
> cosa,i el apt-get upgrade és una altra.

Potser si, i potser el meu motiu d'abans no és estrictament
necessari i té a veure amb que tinc costum d'usar el dselect sovint.

En tot cas si li fas un update pot ser que a l'instal·lar després
un sol paquet, al ser una versió nova, depengui de versions noves
de paquets que ja tens. Amb el meu modem sovint prefereixo una versió
vella del nou paquet a canvi de no haver-me de baixar versions noves
de paquets que ja tinc.

> En Xavi Drudis m'ha comentat que fa servir una sid i que va prou
> bé. Ho
> provarem. Tinc una mala experiencia en barrejar distros i el gcc 3.1.

El fet és que tinc una Sid però l'actualitzo de tant en tant.
Igual passo un mes o dos sense actualitzar (a casa més). Quan
m'actualitzo si tot va bé, bé. Si no, abans de trencar-m'hi gaire
les banyes espero a l'endemà i em torno a actualitzar. Llavors
va bé. I si no m´espero una mica més. I quan va bé no em torno a
actualitzar en una temporada. Però vaja, normalment no m'he d'esperar
i l'actualització va bé. No sé.

Hi ha gent que s'actualitza cada nit des d'un cron. Llavors és més
pràctic estable o testing. Diria.

El cas és que soc prou ignorant de Debian com per assumir que el
que jo faig no és l'òptim. De fet em vaig acostumar a fer això abans
que hi hagués testing. I encara no he provat gaire això de dir-li
la font de cada paquet.

> he de continuar instalant la sid.

Que vagi bé.