Re: [Docscaliu-info]Configuració de paquets

Ja m'h eperdut però entenc que s'ha de fer al revés, si de cas:
primer un apt-get update actualitza la llista de paquets disponibles
per reflexar els nous paquets i noves versions
després el apt-get upgrade, o apt-get install o el que sigui fa servir
la llista actualitzada.

Però fer un apt-get update després d'un apt-get no veig que faci res
útil inmediatament.