Re: [TR] webwml/english/releases- correccions

A Divendres 13 Juliol 2001 00:42, Ignasi Tura va escriure:
> [...]
> En aquest cas, considero prou diferenciador que el codi .wml posa
> un <code> </code> que rodeja a apt. Per altra banda, la Guia d'estil
> esmenta un exemple com aquest a GuiaD_Estil.htm#2.7. Abrev :
>
> l'HTML
> (llenguatge)
> (l'hac-te-ema-ela)
>
> El que sí que em podries discutir és que els acrònims (apt al cap i a la fi
> és Advanced Package Tool) i gairebé tot el que et
> puguis trobar a Debian està en minúscules, comportament d'usuari UNIX a
> parir :) Això pot induïr al principi a algunes confusions, però vaja.

d'<code>apt</code>

ho escriure així

> Mmmm... Tens bona raó.
> Sobretot, és que a mi "no i386" no em sona bé, però no muntaré una flame
> per això.  (Cony, no surt "flamewar" en el Recull!) :)
>
> Ignasi

Si fos per mi els hi montaria el ciri per unes quantes traduccions en les que
no semblen haber-se documentat o es que ens volen fer la punyeta. No els
demanis per flamewar que pot ser es pensen que els insultes. :-)
--

  Sort

######## Antoni Bella Perez ####################
# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.terra.es/personal4/bella5/traduccions.htm
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |