[TR] - Install en .sgml

  Com que semblen ésser pocs començaré a repartir els fitxers de la install.
Si us sembla massa o teniu cap preferència aviseu.

  Això és tot el que hauriem de traduir:
install.sgml                 6 KB
administrivia.sgml     4.2 KB
appendix.sgml          4.2 KB
dbootstrap.sgml      62.4 KB
hardware.sgml        28.6 KB
inst-methods.sgml  33.8 KB
partitioning.sgml      37.6 KB
post-install.sgml      12.3 KB
preparing.sgml           19 KB
rescue-boot.sgml    46.1 KB
tech-info.sgml          4.1 KB
welcome.sgml         17.2 KB

 Si n'hi ha cap que us faci peça però el voleu menys voluble ho dieu i es
retalla; clac, clac :-)

  PD:
  Demà no em connecto a Internet fins a les 22:30 per a que no m'espereu
massa si es que no teniu ja les fonts, llavors no us oblideu d'avisar-me quin
esteu traduïnt.

--

  Sort

######## Antoni Bella Perez ####################
# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.terra.es/personal4/bella5/traduccions.htm
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |