Re: Necessito ajuda amb laconfiguraci teclat

Jo en cap moment he dit res de kdm només he posat un exemple amb el kcontrol.
que tot i en un exemple que m'ha passat a mi.
Que al configurar el teclat amb el kde2, es passava la configuració de X per on
més li brillava :-)
be, era només un suggeriment.
Salut