Re: Necessito ajuda amb laconfiguració teclat

On Fri 28 Sep 2001 17:03, Jaume Teixi wrote:

> potser tens un teclat antic, perque no proves pc102, pc104, pc101
> mira't /var/log/XFree86.0.log a veuri si veus algun error

No canvia res posi el teclat que posi al XF86Config-4, és com si passés del
que li dic. La tecla AltGr sempre fa la funció de l'Alt.

I al log no hi ha cap error que tingui que veure amb el teclat, em sembla
(d'errors només hi ha Open APM failed i Failed to initialize AGP, ¿?)

Pffff!