Re: Normes lingüístiques i una mica de repartiment

A Diumenge 01 Juliol 2001 13:26, pdl va escriure:

> doncs a mi em sembla que la qüestió està en: si al 'template' aquest
> s'hi ha de posar un país, hi posem 'Països Catalans'. En quant a
> l'idioma usat, espero que no hi hagi discrepàncies que es tracta del
> català.
>
> d'altra banda, porto un parell de dies mirant de connectar-me a la
> pàgina  de Softcatalà (per mirar-me això dels criteris), però no hi ha
> manera... serà qüestió del meu modem, que és una kk..
>
> apa, salut!
>
> pau.

 Be el català és el que té més camí fet però el de Paisos Catalans tot i que
es pot compartir amb unes vistes liberals soc conèixedor de que més d'un si
ho arriva a saber posarà el crit al cel pel que considero que segurament ho
6tindriem que posar però deixar-ho com un tema obert per a que qui ho cregui
correcte en pugui crear un nou corrent i en un futur poder canviar-ho. Però
em reformo/refermo en l'opció de Països Catalans.

  Ha i linux.softcatala.org està en línia però de vegades té una connexió
dolentíssima a part... ve deixem-ho.

  Enjoy GNU/Linux ;-)
--

  Sort

######## Antoni Bella Perez ####################
# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.terra.es/personal4/bella5/traduccions.htm
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |