Re: Normes lingüístiques i una mica de repartiment

En/Na Antoni Bella Perez ha escrit:

> A Dissabte 30 Juny 2001 16:39, Jordi Mallach va escriure:

>   De flamewar res donem l'opinio i ja veurem que en surt.

doncs a mi em sembla que la qüestió està en: si al 'template' aquest
s'hi ha de posar un país, hi posem 'Països Catalans'. En quant a
l'idioma usat, espero que no hi hagi discrepàncies que es tracta del
català.

d'altra banda, porto un parell de dies mirant de connectar-me a la
pàgina  de Softcatalà (per mirar-me això dels criteris), però no hi ha
manera... serà qüestió del meu modem, que és una kk..

apa, salut!

pau.