Re: A 'fixed upstream' BTS tag

On Mon, Aug 25, 2003 at 12:17:20PM +0100, Colin Watson wrote:
> Here is the canonical list of tags (from /etc/debbugs/config on master):
> @gTags = ( "patch", "wontfix", "moreinfo", "unreproducible", "fixed",
>            "potato", "woody", "sid", "help", "security", "upstream",
              ^^^^^^
What's about old stables? Shouldn't be bugs tagged as potato (and soon
woody) close automagically and tag removed from available tags?

Cheers
	Artur
--
Moje dziecko rano po raz pierwszy powiedziało: "Tatusiu, ale ja nie chcę
jeszcze wstawać do przedszkola". A ja miałem ochotę mu powiedzieć: "Synu,