Gnome versie

Beste,

Hoe kom ik aan de meest recente versie van gnome ??

Ik kan helaas niet vinden waar ik de meest recente versie van gnome kan
downloaden, ik heb al eens een nieuwe installatie gedaan maar krijg
steeds de gnome 1.14.3 erop en die schijnt behoorlijk oud te zijn.
Ik heb ook eens gekozen voor een andere spiegel server maar het mag niet
baten.

En dat terwijl dus nu gnome 1.22 eraan schijnt te komen, ik toch via
synaptic pakketbeheer een recentere zou moeten kunnen ophalen.

Voor het zelf installeren van een gnome versie nl heb ik nog niet
voldoende kennis van debian en ook niet de gnome versie.

Met vriendelijke groet
Herman.