Delete my message on one Debian List Please

Hello,

I've posted messages in one of your Debian lists from from my business email address and I start to receive spam. It is very sad since I had succeeded with preserving of any indexing by the spam robots :-( The only site which proposes my address email is yours, so I am about sure that it comes from these messages: http://lists.debian.org/debian-l10n-french/2006/11/msg00240.html http://lists.debian.org/debian-l10n-french/2006/11/msg00241.html
http://people.debian.org/~terpstra/message/20061117.082730.43237201.en.html

Could you please delete these messages as fast as possible ? That “would save me” ;-) ;-)

My address email is: pierre.rolland--AT--ibs.fr
Thank you for your comprehension.
Pierre ROLLAND

------

Bonjour,

J'ai posté un message dans une de vos listes Debian à partir de mon adresse professionnelle et je commence à recevoir du spam. C'est très génant pour moi puisque j'avais réussi à la préservée de toute indexation par les robots de spams. :-(

Le seul site qui propose mon adresse mail en clair étant le votre, je suis à peu près sûr que cela vient de ces messages :
http://lists.debian.org/debian-l10n-french/2006/11/msg00240.html
http://lists.debian.org/debian-l10n-french/2006/11/msg00241.html
http://people.debian.org/~terpstra/message/20061117.082730.43237201.en.html

Si vous pouviez effacer ces messages au plus vite cela "me sauverait". ;-)

L'adresse mail en question est :
pierre.rolland--AT--ibs.fr

Merci de votre compréhension.
Pierre ROLLAND