Re: Unidentified subject!

On Sun, May 23, 2004 at 03:06:39PM +0200, rekah wrote:
> Hello debian-project,
>
>   Dziekuje bardzo za podpowiedz, stracilem kolejne 2 cd do tego kupe
>   czasu i nerwow!!! Wiem, ze istnieja narzedzia do sprawdzania
>   poprawności sciagnietych obrazow i nalezy z nich korzystac.
>   Prubowalem tez instalacji z mini-obrazow. Zgadzam sie ze sa duzo
>   mniejsze ale co do dociagania reszty rzeczy to nie jestem przekonany
>   zeby to dzialalo (prawde mowiac nie dziala). Nie moze sie polaczyc z
>   serverem lustrzanym bo jest nie prawidlowy lub RELASE jest nie takie
>   jak powinno. Niby jakim cudem???????? Na tym moja przygoda z
> [...]

Another complaints about lost CDs. After all he told that Debian is the
worst distribution he ever met. Well below I'm trying to explain him
some issues, and ask for not writing such mails here:

Przykro nam, że Twoja przygoda z Debianem zakończyła się w ten sposób.
Dociąganie reszty pakietów z sieci na pewno działa, bo większość
użytkowników stosuje tę metodę i nie narzeka.

Zresztą to wszystko jest chyba nieistotne, bo wygląda na to, że porywasz
się z motyką na słońce. Zainstaluj jakąś dystrybucję bardziej przyjazną
początkującym użytkownikom.

I jeszcze jedna prośba. Przestań pisać na listę debian-project, bo ona
nie służy do tego typu zażaleń i zwierzeń.
99% ludzi ją czytającą wie tyle o języku polskim co Ty o Debianie.

Jeśli szukasz pomocy z instalacją to polecam listę debian-user-polish.

pozdr,
fEnIo

--
      _      Bartosz Fenski | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40 | IRC:fEnIo
    _|_|_     32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Polska