Cześć.

Cześć mam pewien problem a dokładniej chodzi mi o to, że mam modem, microcom importe voice http://www.microcom.com.pl/index.php?page=21 i nie moge go podłączyc pod linuxem (Dystrybicja PLD) gdy załadowałem serowniki do niego to kppp odpowiada mi, ze modem jest zajety więc to raczej nie są te sterowniki jeśli miałeś kiedyś z tym do czyneinia i wiesz o co chodzi to prosiłbym o odpowiedz, tylko spokojnie linuxa uzywam od niedawna.......