Re: Serieus ONTEVREDEN over de #debian room voor HULP........ (Geen hulp dus)

hi michel,

>    Is het normaal dat als je in een help-room komt op IRC dat er gewoon
>    met je gespeeld wordt ? ik heb een serieus probleem met mijn systeem

(michel is complaining that he didn't get help on irc #debian)

are you sure you used irc.debian.org ?
i remember #debian on IRCnet being a mess.
try irc.debian.org

>    Of dat ik maar een andere linux aanbieder moet gaan zoeken die WEL
>    hulp kan bieden zoals het hoort.....

please also remember that debian does _not_ give commercial
support, thus nobody is obliged to help. although i always have been
helped with all my problem. if you look for some kind of
supportcontracts for your customers, you might look at progeny
(debianbased company) and such.

mek