Serieus ONTEVREDEN over de #debian room voor HULP........ (Geen hulp dus)

Hoi,

Is het normaal dat als je in een help-room komt op IRC dat er gewoon met je gespeeld wordt ? ik heb een serieus probleem met mijn systeem en sommigen denken daar dus heel anders over en beginnen te kloten met Bots en andere zooi, nou mooi is dat,,,,, Debian en hulp, gaat blijkbaar niet samen......

Oftewel dit is een goed moment om tegen mijn gehoste mensen te zeggen om toch maar over te stappen naar een andere host sinds ik niet langer instaat ben hen te hosten op mijn debian systeem omdat ik het probleem heb dat na een tijdje mijn gehele systeem dichtslaat en ik dus niets meer kan, geen ssh, geen ftp, geen http....
Of dat ik maar een andere linux aanbieder moet gaan zoeken die WEL hulp kan bieden zoals het hoort.....

Leuke schadeportie voor mn klanten, mag ik ook de rekening naar jullie sturen ? of wordt er *eens* een NORMALE room gemaakt met mensen die er wel verstand van hebben en die niet zitten te kloten van hier tot tokio ?

Serieus ONTEVREDEN !!!,

Michel Brouwer
http://tazware.d2g.com
mbse@home.nl