Ekonomi Bakanligi Geri Odeme Destekli Tedarik Zinciri, Üretim Planlama Ve Lojistik Egitimi

Title: Tedarik Zinciri, Üretim Planlama ve Lojistik Yönetimi Uzmanlığı Sertifika Programı
TEDARİK ZİNCİRİ, ÜRETİM PLANLAMA VE LOJİSTİK YÖNETİMİ
UZMANLIĞI SERTİFİKA PROGRAMI
29 Mart 2014'den Bağdat Caddesi, İstanbul
(Eğitim bedelinin %70"i Ekonomi Bakanlığı tarafından iade edilmektedir.)
Tedarik Zinciri Yönetimi
Tedarik Zincirinin Amacı
Tedarik Zincirinin Tasarlanması ve Planlanması
Tedarik Zinciri Yönetiminin Üç Temel Seviyesi
Tedarik Zinciri Planlama Sistemi / Tedarik Zinciri Yürütme Sistemi
Bütünleşik Tedarik Zinciri Yönetimi
Bütünleşik Tedarik Zinciri Yönetimi Nedir?
Information Distortation & Bullwhip Etkisi
Beer Game / Postponement & Design for SCM
Tedarik Zinciri Planlama
Satış ve Operasyon Planlama
Talep Planlama/ Kapasite Planlama
Üretim Planlama & Yönetimi
Müşteri Hizmetleri Yönetimi
Servis Seviyesi Belirleme ve Ölçme
Alokasyon Yönetimi ve Önceliklendirme
EDI ve Müşteri Hizmetleri
Lojistik Yönetimi
Tedarik Zincirinde Dağıtımın Rolü
Dağıtım Ağını Belirleyen Faktörler ve Dağıtım Politikaları
Fiziksel Dağıtım Evreleri / Fiziksel Dağıtımın Maliyetler Açısından İncelenmesi
Fiziksel Dağıtım Öğelerinin İncelenmesi / Fiziksel Dağıtım Stratejisini Etkileyen Faktörler
Taşıma Kararları/ aşıma Yönteminin Seçimi ( 3. Taraf Lojistik Firmalar )
Nakliye Alternatifleri, Nakliye Maliyeti ve Tedarik Zinciri Duyarlılığı Açısından İlişki
Gıda ve Soğuk Zincir Lojistiği
Depo Yönetimi
Depo Yeri Belirleme, Depo Tesis Yapısı ve Ekipman - Donanım Seçimi
Maliyet Planlaması, Depo Verimlilik Esasları ve Hesapları
Temel Depolama Prosedürleri
FİFO-LİFO / KAİZEN
Depo Bilgi Yönetimi Sistemleri, Malzeme Kodlama Sistemleri
Envanter Yönetimi
Temel Envanter Konseptleri / Kötü Envanter Yönetimi Semptomları
Temel Envanter Konseptleri / Kötü Envanter Yönetimi Semptomları
VMI (Vendor Managed Inventory)
Müşteri Hizmetleri ve Envanter Yönetimi
İleri Düzey Tedarik Zinciri Yönetimi
Tedarik Zinciri SCOR ( Supply Chain Operation Reference ) Modeli
ECR (Efficient Costumer Responce - Etkin Tüketici Yanıtı) ve Türkiye Uygulamaları
CPFR ( Collaborative Planning - Forecasting )
Tedarik Zinciri Performans Yönetimi
Tedarik Zincirinde Değer Analizi, Değer Zinciri Analizinde Safhalar
Planlama Performans Kriterleri / Envanter Performans Kriterleri
Lojistik Performans Kriterleri
Depo Performans Kriterleri
Exception Based Management & Reporting
Tedarik Zincir ve Bilgi Sistemleri
Eğitim Tarihi ve Yeri :
29 Mart 2014'den İtibaren Cumartesi, Pazar 10:00 - 18:00
Rönesans Eğitim Salonları, Bağdat Caddesi Selamiçeşme - Kadıköy / İstanbul
Eğitim için son kayıt tarihi: 25 Mart 2014
Detaylı bilgi, kayıt ve kurumsal eğitim talepleriniz için lütfen bizimle irtibata geçiniz.
Tel: 216 4112973, Faks: 216 4111393, Mail: b.kockar@rdbe.com.tr
EKONOMİ BAKANLIĞI DESTEKLİ RÖNESANS EĞİTİMLERİ
Program Adı Tarihleri Saat Eğitim Yeri Toplam Bedel
(KDV Dahil)
Devlet Desteği Oranı
İleri Satış Teknikleri Eğitimi 15 Mart 2014
14 Rönesans Eğitim Salonları Bağdat Caddesi, İstanbul 826,00 TL.

Bedelin %70'i Ekonomi Bakanlığı Tarafından İade edilmektedir.

Yöneticiler İçin Mali Tablolar Analizi Ve Bütçe İle Stratejik Hedeflerin Ölçülmesi Ve Verimliliğin Arttırılması Eğitimi 21 Mart 2014
21 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 1.239,00 TL.
Akreditif Uzmanligi Sertifika Programi 21 Mart 2014
21 Rönesans Eğitim Salonları Bağdat Caddesi, İstanbul 1.121,00 TL.
Finansal Yönetim Uzmanligi Sertifika Programi 29 Mart 2014
56 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 2.655,00 TL.
İleri Muhasebe, Bütçe Ve Uluslar Arası Finansal Raporlama Sistemleri Uzmanlık Program 12 Nisan 2014
56 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 2.655,00 TL.
Dış Ticaret Ve Operasyon Uzmanlığı Sertifika Programı 12 Nisan 2014
56 Rönesans Eğitim Salonları Bağdat Caddesi, İstanbul 1.770,00 TL.
Stratejik Planlama, Yönetişim Ve Liderlik Eğitimi 25 Nisan 2014
21 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 1.357,00 TL.
Finansal Yönetim Uzmanlığı Sertifika Programı 24 Mayıs 2014
56 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 2.655,00 TL.
İleri Muhasebe, Bütçe Ve Uluslar Arası Finansal Raporlama Sistemleri Uzmanlık Program 24 Mayıs 2014
56 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 2.655,00 TL.