REKABETCI SATIS STRATEJILERI VE ETKIN SATIS TEKNIKLERI / 26 ARALIK - ISTANBUL

İSTANBUL

REKABETÇİ SATIŞ STRATEJİLERİ VE ETKİN SATIŞ TEKNİKLERİ

Sertifika Programı
Ref:DS12İ

AMAÇ
Günümüz rekabet ortamında satış işinin alıcı ve satıcı arasında anlık bir ilişki olarak görülmesi düşüncesi ve yaklaşımı işletme tarihi raflarında yerini almıştır. Günümüzde satış, uzun dönemli stratejik işbirliği ve satış geliştirme olarak algılanmalıdır. Satış odaklı yaklaşımların yarattığı hayal kırıklıkları ,pazarlama odaklı satışla beraber müşterilerin tekrar kazanılması sonucu doğurmuştur. Katılımcıların modern pazarlama anlayış ve uygulamalarına olan yaklaşımlarının geliştirilmesi, pazarlama odaklı düşünme yeteneğinin kazandırılması, artan rekabet ve zor pazar şartlarında satışçılara ve satış yöneticilerine modern satış yöntemlerinin kazandırılarak, bu alandaki gelişmelerin paylaşılması, müşteri ilişkilerinin önemi ve yönetimi, satış süreçleri içerinde iletişimin etkin kullanımının önemi bilincinin kazandırılmasıdır.

PROGRAMIN İÇERİĞİ
. Pazarlama Yönetimi ve Satış Stratejilerinin Önemi
   - Ofansif Stratejilerde Satış
   - Defansif Stratejilerde Satış
. Satışçılık ve Kişisel Satış İşinin Tanımlanması
. Stratejik Pazarlama Stratejik Satış
   - Hedef, Stratejik ve Taktik
   - Hedef Pazar
   - Bölümlendirme
   - Konumlandırma
. Stratejik Satış Yönetimi
   - Satış Hedefi Strateji ve Taktikleri
   - Müşteri Yaşam Boyu Değeri
. Yeni Rekabet Koşullarında Etkili Pazarlama ve Satış
   - Yeni Rekabet Çevresi
   - Müşteri İlişkileri ve Yönetilmesi
. Satış Görüşmelerinin Stratejik ve Taktik Planlaması: Satış Süreci Aşamaları
. Müşteri Analizi
   - Müşteri Tipleri Belirleme
   - Müşteri Tiplerine Göre Satış Yaklaşımı
. Davranışsal Müşteri Yorumları ve Taktikler
   - Başarı Odaklılar
   - Karizmatikler
   - Sosyaller
. Satış Katilleri ve Engelleri
. Müşteri Riskleri
. İtirazlar
   - Satış Kapatma Fırsat ve Teknikleri
   - Satış anı
. Uygun teknik seçimi
. Satışçının Stratejik Kalite Boyutları
. Satışta İletişim
   - Etkin konuşma
   - Etkin dinleme
   - Etkin beden dili
. GENEL DEĞERLENDİRME-TARTIŞMA

EĞİTİMCİ
Doç.Dr.Emrah CENGİZ

KATILIMCI PROFİLİ
İşletmelerin satış ve pazarlama yöneticileri, Bölge temsilcileri, ürün ve müşteri yönetmenleri, konuya ilgi duyanlar, kariyer planında yöneticilik olanlar ve ilgili bölüm olanlar.

YÖNTEM
Eğitim programı dahilindeki konular seminer/anlatım, tartışma şeklinde işlenecek ve örnek olay tartışmalarıyla desteklenecektir. Katılımcılar her fırsatta tartışmalara katılmaya teşvik edileceklerdir. Eğitim için kullanılacak örnek olaylardaki sorunların, soruna ilişkin çözüm ve alternatif çözüm önerileri tartışılıp değerlendirilecek, alınan veya alınacak önlemlerin gerçekten şirketin performansına olumlu bir katkısı olup olmadığı tartışılacaktır.

SÜRE
1 Gün - CMT.(09.30-16.30) Öğlen Yemek 12:30

***SON KATILIM 24.12.2009 PERŞEMBE GÜNÜ SAAT 17.00'DİR.***
*ERKEN KAYIT AVANTAJI 18.12.2009 CUMA GÜNÜ SAAT 17.00'DİR.*

EĞİTİME KATILIMCI SAYISI SINIRLIDIR.

ÖDEME ŞEKLİ
. Sertifika Programının katılım bedeli 295 TL + KDV (%18).Son katılım 24.12.2009 Perşembe günü.
. 18.12.2009 Cuma günü
ERKEN KAYIT AVANTAJI %10 İNDİRİM uygulanmaktadır.
. Aynı kurumdan 2 veya daha fazla katılımcı olduğunda
%10 GRUP İNDİRİMİ uygulanmaktadır.
. EFT veya HAVALE yapılacak banka hesap bilgileri için lütfen irtibata geçiniz.
. İsteyen katılımcılara; Kredi Kartı ile peşin veya
BONUS, WORLD CARD , CARD FİNANS ve MAXIMUM KART kredi kartı ile 4 taksit şeklinde ödeyebilme imkanı ( Taksitli ödeme seçeneğinde erken kayıt indirimi uygulanmamaktadır ).

EĞİTİM
. Sürmeli Hotel İSTANBUL ***** 'de gerçekleştirilecektir. http://www.surmelihotels.com
. Şehir dışında katılımcılarımız konaklama için bizi arayabilirsiniz.
. Eğitime katılım, AVRASYA GLOBAL sertifikası ile belgelendirilecektir.
. Sertifika Dağıtımı 26 ARALIK günü yapılacaktır.
. Katılım Bedeline Ara İkramlar, Öğle Yemeği, Eğitim ve Eğitim Notları, Sertifika Dahil; KDV, Konaklama ve Ulaşım Bedeli Hariçtir.
. Kayıt için Etkinlik Katılım Formu doldurulması gerekmektedir.
. Eğitimlerimizde ISO 9001 standartlarımız uygulanmaktadır.
. Kurumunuza ve çalışanlarına ÖZEL HİZMET İÇİ EĞİTİMLERİMİZ ve AVANTAJLARI için lütfen arayınız.
. Eğitmenimizin cv 'sini isteyebilirsiniz.
. Detaylı Bilgi İçin Lütfen Arayınız.

AVRASYA GLOBAL Eğitim Sağlık Hizmetleri Danışmanlık İth.İhr.San.ve Tic.A.Ş
Metropol Center Gn.Ali Rıza Gürcan Cad.No:31 K:8 Ofis:31 Merter - İST.

Tel: 0212 483 3 440 Pbx
Fax : 0212 310 2 424 & 483 3 454
Eğitim Hizmetleri : Dahili 16
wwwaglobalcomtr  &  egitim @aglobalcomtr