Re: Fwd: poslite to dalej..

On Thu, 25 May 2006, Matus Mala wrote:

______________________ Pôvodná správa: ________________________

> prekabátit,
> miliónových

> rozdáva

Tato posta a im podobne je zvlastnou kategoriou virusov, ktore sa nazyvaju HOAXy. Ich text je zvycajne poplasna sprava, sa nezaklada na pravde a jej hlavnym ucelom je zahltit cim viac postovych priecinkov. Tento HOAX je Slovenska mutacia povodneho textu, ktory je mozno si precitat na:

http://www.hoax.cz/cze/index.php?action=hoax_detail&id=22

                        S pozdravom pekneho dna

                                 Mihalyi

\|/ ____ \|/   _        Department of Computers and Informatics