Re: mint debian

Cavit merhaba,
Nazik yanıtın için teşekkürler, o halde istemci tarafında Ubuntu kullanmaya devam edeceğim.

Tayfa,
Debian sunucular ve Ubuntu istemcilerden oluşan bir küçük ofis ortamında Microsoft SBS alternatifi yaratmaya çalışıyorum. Yeterince başardım da. Ticari olmayan her türlü iş birliğine açığım.
Birkaç listenin Kolaylaştırıcısı olarak konu dışına çıkmanın yarattığı sıkıntılarını bildiğimden çok uzatmadan bu konuyu kapatacağım.

Sevgiler,
Atila KOÇ