Re: mint debian

Merhaba ,

Ben epey inceledim. MintDebian ' ın Debian ile entegrasyonu çok düşük.

DVD üretilirken havuzdan sadece gereken paketler alınıp ayrı bir havuza
aktarılmış.
Üzerine birkaç paket derlenip eklenmiş. Dolayısıyla çok sınırlı ve
güncel olmayan bir havuz

En önemlisi normal Debian Havuzları ile çalışmaya kalkınca fena halde
dağılıyor.

İyi Çalışmalar