teşekkür

Mert merhaba,
Çevirilerimi incelediğin için teşekkürler.
En kısa zamanda düzeltmeleri yapacağım.

Bu arada asıl ben debian takımına ve ona destek verenlere minnettarım.
İki senedir debian kurulu dört makine ile küçük ofisimi idare ediyorum ve taş gibi çalışıyorlar.

Alternatiflerine göre maddi kaygı taşımayan ya da en azından bunu gözümüze sokmayan debian'a bu yönüyle de sempati duyuyorum.

En büyük desteği bu takımın bir parçası olarak vereceğimi ve borçlarımı böyle ödeyeceğimi düşünüyorum.

Elimden geldiğince çeviri yaparım, çevirenlere destek olurum.

Tekrar teşekkürler,
Atila