Re: [RFR]po-debconf://sysvinit/tr.po

On 16.02.2012 15:31, Cavit VURAL wrote:
DIFF
---------------

11c11
< "PO-Revision-Date: 2012-02-16 14:55+0200\n"
---
> "PO-Revision-Date: 2012-02-16 15:28+0200\n"
30c30
< msgstr "Açılış sistemi bağımlılık tabanlı düzene geçmeye hazırlanıyor. Bu dönüşü olmayan ancak şiddetle önerilen bir adımdr, çünkü açılış sürecini daha hızlı ve verimli yaparken daha esnek bir geliştirme ortamı da sağlar."
---
> msgstr "Açılış sistemi bağımlılık tabanlı düzene geçmeye hazırlanıyor. Bu dönüşü olmayan ancak önerdiğimiz bir değişiklik, çünkü açılış sürecini daha hızlı ve verimli yaparken daha esnek bir geliştirme yapısı da sağlar."
kullanıcıyla sizli bizli olmayalım efendim :)
msgstr "Açılış sistemi bağımlılık tabanlı düzene geçmeye hazırlanıyor. Bu dönüşü olmayan ancak önerilen bir değişikliktir, çünkü açılış sürecini daha hızlı ve verimli yaparken daha esnek bir geliştirme yapısı sağlar."
-dır -dir önemlidir.