Çeviri yapılacak dosya ve yardım

Selamlar,

Yeni üye oldum ve çeviri yapılacak dosya rica ediyorum. Bunun yanında çevirinin yapılması esnasında izlenecek yol ya da kullanılacak uygulamalar hakkında yardımcı olmak için vakit ayırabilen birileri olursa çok mutlu ve daha verimli olabilirim. Çevirisini yapacağım ilk dosya kısa olursa sanırım ne kadar başarılı olabileceğim konusunda daha hızlı bir cevap alabiliriz. Başarısız olmam durumunda en azından vaktinizi harcamamış olurum. Yardımlarınız ve anlayışınız için şimdiden teşekkür ederim

Ömür