Yerellestirme video'su

   Merhaba Gnome,
sizlerden istegimde yerelleştirme ile ilgili bir uygulama videosu hazırlamanız  bu video işi butun bu gibi işlere  daha iyi anlatmış olunur.Bunun için ben bi araştırma yaptım bilgisayarda yaptıgınız uygulamaları video olarak kaydeden bi program buldum CAMTASİA STUDİO 2 bu programı inceledim çok guzel yanlız vindozda çalışıyor işte bu bir istektir.Gnome üzerindede çalışıyor galiba zamanın yok  valla.
 Arkadaslar bir proje üzerinde çalışıyorum yerelleştirme işi war bu konuda elemanlarımı yerelleştirme konusunda egitip hızlı sürece girmememiz gerekiyor bu konuda sizin yardımlarınıza ihtiyacım var ben yapmaya çalışırdım ama valla zaman yok.

Hepinize teşekkürler........