Re: (forw) [erc.caldera@gmx.net: Re: Bendeki 12 + 1 Cevirinin durumu]

* Recai Oktas [2004-04-17 19:30:05+0300]
> ----- Forwarded message from Erçin EKER <erc.caldera@gmx.net> -----
> {"anında takçıkar" nasıl?}

Bu karsiligi iki acidan uygun gormuyorum.  (1) _hot_plug anlamini
vermiyor, yani burada birseyin elektriksel acidan canli durumdakyen
takcikar yapilmasi sozkonusu (2) Elestiriye acik olsa bile TDK
onerilerinin disina cikmak da istemiyorum, "canli takcikar" onerimi de
bu yuzden kullanmamayi tercih ettim.

> Eğer X ortamında USB farenizi kullanmak istiyorsanız "/dev/input/mice" X
> başlangıcında kullanılabilir olmalıdır. Bu farenizi alışıldık şekilde X

Bu ilk cumle daha uygun bir ceviri olmus.

> ortamı altında anında takçıkar yapamayacağınız anlamına geliyor; bazı
> modüllerin önceden yüklenmiş olması gerekiyor. Yine de bu özelliği
> kullanmak isterseniz hotplug'ın bir hilesi bunu mümkün kılar. Bu
> özelliği etkinleştirmek istiyor musunuz?

Hmm, soru kipi?  Uzerinde biraz daha duralim bunun.

> (2. hotplug da bence programın adı diye kullanılıyor :) )

Dogru ama zaten ben de yuvarlak bir laf ettim orada, "... destegi"
diyerek :-)

[...]
> [çıkar,çıkar, çıkar... kelime tekrarı, tekrarı, tekrarı :)]
>
> Anında takçıkar desteğini başlatmadan önce bazı USB modüllerini
> yükleyebilirsiniz.

Uygundur, bence daha guzel bir ceviri olmus, "aninda takcikar" disinda
:-)

[...]