Re: RFR bombardımanı

* Murat Demirten [2004-04-10 10:32:12+0300]
> Partman çevirileri epeyce var ve vakit daralıyor. Bu hafta sonu tüm partman-*
> çevirilerini bitirebilirsek, geriye çok az bir şey kalıyor. Tüm gözden
> geçirmeleri kısa bir sürede tamamlayıp, belki tek bir dosya oluşturup yapılan
> tüm çevirilerin üzerinden şöyle bir geçebiliriz, yazım hatası vs. durumlarına
> karşın.

Cevirileri d-i beta4'e yetistirmek istiyorum.  Bu sekilde gercek ortamda
test yapma imkanimiz olacak :-)  Ayrica degisiklikler d-i'a
gonderildikten sonra dedigin gibi birlestirilmis tr.po uzerinde bir
gecis daha yapariz.  Ozellikle imla hatalari ve tutarlilik icin.

Liste istatistiklerine son baktigimda bu gozden gecirmelere basladigimiz
gunlerden bugune yaklasik 6-7 liste uyesinin abonelik iptali yaptigini
farkettim :-)  (Toplam sayisi 47)  Tabiatiyla bu bir _yerellestirme_
listesi, kimsenin bu ileti yagmurundan sikayetci olmak gibi bir hakki
olamaz.