Re: Mesajların yerini görmek

Selam,

* Mehmet Türker [2004-04-01 11:16:12+0300]
> Çeviri yaparken bazen mesajların nerede ve nasıl çıkacağını bilmek
> gerekiyor. Mesela "You may not change $%s\n" gibi birşey var ve bu sorunun
> nasıl sorulduğuna göre çevirisi de değişebilir. Nerede çıktığını nasıl
> bulabilirim?

Maalesef po:// dosyalari icin bunun -en azindan benim bildigim- pratik
bir yolu yok, po-debconf icin 'podebconf-display-po' var, tumuyle olmasa
bile fikir veriyor.  Yukaridaki ornek icin onceki ve sonraki mesajlara
bakarak bir tahmin yurutebilirsin.  Bazi durumlarda dosyadaki aciklama
satirlari da ise yarayabiliyor.