l10n-turkish guncellendi -- Urgency:high

Merhaba,

l10n-turkish paketini guncelledim.  Bu guncellemenin yuksek aciliyeti
svn-tr betigindeki kucuk, fakat onemli bir degisiklikten kaynaklaniyor.
Evet, sonunda istemci tarafinda umask'i 002'ye set'lemek aklima geldi
:-)  Bu degisikligi ancak simdi yapiyor olmaktan dolayi ozur dilerim,
malum is guc arasinda paketle fazla ugrasamadim.

svn-tr'yi Subversion'i yeni kullanan arkadaslar icin depoya erisimi
kolaylastirmak icin yazdim.  Fakat -kendim de dahil- wrapper
kullanmaktan nefret eden arkadaslarin (bu liste beni, Murat'i ve Ozgur'u
kapsiyor saniyorum) svn-tr'deki umask 002'ye karsilik gelen ayari
unutmamalari gerekiyor.  Ben bu amacla en masum wrapper'i kullaniyorum.

	svn() { (umask 002; /usr/bin/svn "$@") }

Subversion'i, sunucu tarafinda ise mudahale etme sansimizin olmadigi bir
ortamda (Alioth) kullanmamizdan kaynaklanan bu meseleyi cozmek icin
Ozgur'un onerdigi gibi svnserve-wrapper'i (daha tercih edilir bir yontem
olmakla birlikte) kullanmadim, cunku o yontem svn-tr betiginde
kullandigim mantigi bastan sona degistirmemi gerektiriyordu.  Maalesef
bu degisiklik icin su an vaktim yok.

Butun arkadaslardan l10n-turkish paketini guncellemelerini rica
ediyorum.