Cesitli degisiklikler

Merhaba,
* FM ceviri ortaminda bulunan "Ceviri kaynaklari" sayfasi
zenginlestirilerek proje sayfalarina adapte edildi: http://l10n-turkish.alioth.debian.org/resources.html
* Ceviri ve proje dosyalari da dahil butun dosyalara son halleriyle Web
uzerinden erisilebilmesi icin Subversion 'trunk'a sembolik  bag
verdim.  Bu islemi daha onceden 'trunk-links' adinda bir betikle
yapiyordum, su an ki cozum daha basit ve etkili: http://l10n-turkish.alioth.debian.org/trunk/
* 'svn-tr' betigine bir "test kipi" ekledim.  Subversion'i tanimak
isteyenler bu sekilde cekinmeden deneme yapabilirler.  Test kipini
kullanmak icin tek yapmaniz gereken betigin son halini indirip PATH
icinde bir yere mesela /usr/local/bin'e kopyaladiktan sonra soyle bir
sembolik bag yaratmak:
	cd /usr/local/bin
ln -s svn-tr svn-test Test icin bu komutu ('svn-test') kullanmaniz yeterli.
* 'contrib.html' degistirildi.  Sadece projeye katki yaptigi bilinenleri
listeledim.  (Atladigim bir isim varsa lutfen bana bildirsin veya
projeye uye ise sayfayi kendisi de duzeltebilir.)  Ayrica su an
herhangi bir islevi olmadigi gozlenen organizasyon tablosunu -simdilik
kaydiyla- kaldirdim. P.S. Osman Yuksel'in cevirileri depoya eklendi. Bu cevirilere: http://l10n-turkish.alioth.debian.org/trunk/debian-installer bagindan erisilebilir veya direk Subversion kullanilabilir: svn-tr debian-installer://