Depo degisiklikleri

Merhaba,

Depoda daha onceden 'site' dizini altinda bulunan web sayfalarini
'site/htdocs' altina kaydirdim.  Projeyle ilgili butun dosyalari
Subversion takibine almak icin yaptim bunu.  Ilk asamada 'bin' ve
'cgi-bin' dizinlerini ekledim.  Bunlardan sadece 'bin' dizini altinda
dosya var, digeri bos.  Yeni duruma gore web sayfalarini indirmek icin:

	svn-tr co site://htdocs

komutunu kullaniyoruz.  Onceki 'svn-tr co site://' komutu ise htdocs da
dahil diger butun dizinleri (bin ve cgi-bin) getiriyor.  Elinde web
sayfalarina ait calisan kopya (WC) bulunan arkadaslarin bu kopyalari
silerek tekrar 'checkout' yapmalari gerekecek.

Konu disinda hatirlatmak istedigim bir husus var.  Duz metin duzenleyici
ile ceviri yapan arkadaslardan ricam PO dosya basliklarindaki
"PO-Revision-Date" kismini mutlaka guncellemeleri.  Ayrica ceviri grubu
icin standart bir ismin butun dosyalarda kullanilmasi tutarlilik
acisindan guzel olur.  "Language-Team" alani icin (bu iletinin
'To:' basliginda da goruldugu gibi) benim onerim:

	Debian l10n Turkish <debian-l10n-turkish@lists.debian.org>