Site kaynaklari Subversion takibine alindi

[Listeye gitmemis gozukuyor, tekrar gonderiyorum.]

Merhaba,

Proje sayfalarinin kolay guncellenmesi icin kaynak dosyalari depoya
aldim.  'svn-tr' ile bu dosyalara ulasmak artik cok daha kolay:

	svn-tr co site://

Yukaridaki komut sitenin bir calisma kopyasini (Subversion lingo'da
'WC') olusturur.  Peki, soyle birsey olsaydi nasil olurdu?  Bu calisma
kopyasi uzerinde degisiklikler yaptiniz ve site:

	svn-tr ci

'commit'iyle guncellenebiliyor.  Bu da artik mumkun.  Depo dizinlerine
bakacak olursaniz, 'hooks/post-commit' betigini goreceksiniz.  Her
'commit' sonrasinda calisan bu betik site agacinda bir degisiklik olup
olmadigina bakiyor ve eger degisiklik varsa 'htdocs'u 'svn update' ile
guncelliyor.  Bu mumkun, zira 'htdocs' dizini de artik bir WC ;-)

Bu sistemi daha da gelistirerek web uzerinden erisilen butun proje
dosyalarini da otomatik olarak guncellenebilir yapacagim.  (Su an biraz
yorgunum, daha sonra halledecegiz bu mevzuyu)

Diger degisiklik de "Ceviri NASIL" sayfasinda.  Bu belgeyi docbook-xml'e
donusturdum.  Dileyenler belgenin PDF veya duz metin halini edinebilir.
Belgenin kolay bakimi icin bu sayfayi site agacindan ayirmak zorunda
kaldim, daha sonra bu konuya tekrar egilecegim.  "Ceviri NASIL"in xml
kaynaklarini ve gerekli Makefile'i da bilahare depoya gonderecegim,
isteyen uzerinde calisma yapmaya devam edebilir.  Giris'inde ismim
olduguna aldirmayin, "May the source be with you!" :-)

Site kaynaklarinda duzenleme yapacak arkadaslardan ricam degisiklikleri
commitlerken "log" girmeyi ihmal etmemeleri.  Bu durum butun commit'ler
icin gecerli.  Tabii ilk zamanlarda Subversion'u tanimamaktan
kaynaklanacak hatalar olabilir.  Lutfen cekinmeden islem yapin.  Bir
sorun cikarsa bende kopyalar var, cok cok tekrar yukleriz.  Yeterki
sistem islesin.