Re: d-i beta4 hatalari

* Recai Oktas [2004-05-09 03:19:22+0300]
> Hata #247441 (console-data)
> 	Unicode klavyelerdeki Etiyopya diline ozgu 'iso-10646-18'
> 	karakter seti tanimi hata ureterek bu eslemlerin yuklenmemesine
> 	yol aciyor.  Bu hata icin bir yama gonderildi, pek yakinda
> 	uygulanacak.  (Tam cozum icin #247944 nolu hata da
> 	duzeltilmeli.)

Yama uygulandi, degisiklikler console-data'nin yeni surumunde.

> Hata #247944 (kbd-chooser)
> 	Konsol gerekli oldugu anda unicode kip'e gecirilmediginden
> 	unicode eslemler yuklenemiyor.  Yama gonderildi, yakinda
> 	uygulanacak.

Bugun itibariyla yama uygulandi.  Degisiklikler d-i svn'de.

> Hata #247442 (console-data)
> 	Klavye secimi menusunde Turkce klavye F ontanimli olarak secili
> 	gozukuyor.  Yeterli vakit bulamadigimdan cozum icin bu hafta
> 	sonunu bekleyen bu hata icin de biraz once yama gonderildi.  Su
> 	an oldukca mesgul olan paket gelistiricisinden gelecek cevap
> 	bekleniyor.

Yama uygulandi, degisiklikler console-data'nin yeni surumunde.
(Dikkat changelog'daki aciklama yanlis yazilmis.)

> Hata #247324 (base-config ve languagechooser)
> 	Ikinci asama kurulumda 'base-config'e ulasildiginda Turkce
> 	mesajlar gosterilemiyor, hersey Ingilizce.  Hata giderildi.
> 	Bu hatayla ugrasirken d-i'in ic yapisini biraz daha ayrintili
> 	ogrenme firsati buldum ve bir degisiklik daha yaptim.  Artik
> 	Debian'da Turkce kurulum yapanlar kurulum basariyla
> 	tamamlandiginda sanal konsollarda Terminus yazitiplerinin
> 	kullanildigini gorecekler ;-)

Bu hatalar da giderildi.  Ontanimli konsol yazitipi de artik Terminus.

> Hata #247928 (tasksel)
> 	Tasksel Turkce gorevinde listelenen 'fonty' paketi #247324'de
> 	yapilan duzeltmelerle degisen Terminus yazitipini 'iso09.f16'
> 	olarak degistiriyor.  'fonty' Turkce gorevinden cikarildi.

Degisiklikler tasksel svn'de.

Butun bu duzeltmelerin gunluk d-i iso'larina yayilmasi icin bir sure
beklemek gerekecek (1 hafta kadar).  Beta5'i beklemeden test yapmak
isteyecekler bu iso'lari kullanabilirler.