kdm 3.2.x AutoLogin'de sistem yerelini okuyamıyor

Selamlar,
Sid altında kde/kdm kullanıyorum, ancak AutoLogin'de sistem yerelini okuyamıyor ve Kde altında bir uygulama çalıştırılınca programlar (takriben) C yerelinde çalışıyor. Normal girişte ise hiçbir sorun olmuyor. /etc/kde3/kdm/kdmrc'den AutoLogin parametrelerini değiştirip /etc/pam.d/kdm-np dosyasına
auth sufficient pam_permit.so
satırını (kdm'de AutoLogin'de ufak bir bug vardı bunun için böyle bir izin gerekliydi) ekledim. AutoLogin gayet güzel çalışmaya başladı. Ancak bu girişte sistem yereli yukarda da bahsettiğim gibi okunamıyor (ya da bana öyle geliyor) Ancak logout olup, kdm ekranından tekrar kullanıcı adımı ve şifremi girersem veya AutoLogin'i hiç kullanmadan giriş yaparsam çok güzel kullanabiliyorum. Bir hata raporu göndermeden önce bu sorunla karşılaşan başka arkadaşlar var mı diye bir sorayım dedim.

Kolay gelsin

kdm versiyon : 4:3.2.2-1

-- System Information:
Debian Release: testing/unstable
  APT prefers unstable
  APT policy: (500, 'unstable')
Architecture: i386 (i686)
Kernel: Linux 2.4.25-1-686
Locale: LANG=tr_TR, LC_CTYPE=tr_TR

Versions of packages kdm depends on:
ii debconf 1.4.16 Debian configuration management sy
ii  kdebase-bin                 4:3.2.2-1    KDE Base (binaries)
ii  kdelibs4                    4:3.2.2-2    KDE core libraries
ii libart-2.0-2 2.3.16-1 Library of functions for 2D graphi ii libc6 2.3.2.ds1-11 GNU C Library: Shared libraries an ii libfam0c102 2.7.0-5 client library to control the FAM
ii  libgcc1                     1:3.3.3-3    GCC support library
ii  libice6                     4.3.0-5      Inter-Client Exchange library
ii libpam-runtime 0.76-15 Runtime support for the PAM librar ii libpam0g 0.76-15 Pluggable Authentication Modules l
ii  libpng12-0                  1.2.5.0-5    PNG library - runtime
ii libqt3c102-mt 3:3.2.3-2 Qt GUI Library (Threaded runtime v ii libsm6 4.3.0-5 X Window System Session Management ii libstdc++5 1:3.3.3-3 The GNU Standard C++ Library v3 ii libx11-6 4.3.0-5 X Window System protocol client li ii libxext6 4.3.0-5 X Window System miscellaneous exte ii libxrender1 0.8.3-7 X Rendering Extension client libra ii libxtst6 4.3.0-5 X Window System event recording an
ii  xbase-clients               4.3.0-5      miscellaneous X clients
ii xlibs 4.3.0-5 X Window System client libraries m
ii  zlib1g                      1:1.2.1-5    compression library - runtime

-- debconf information:
  kdm/stop_running_server_with_children: false
* shared/default-x-display-manager: kdm
  kdm/daemon_name: /usr/bin/kdm

--
www.sonsuzdongu.com