Re: Discover bitti ancak: problem, soru - sorun

* Gurkan Aslan [2004-03-26 12:11:40+0200]
> Merhabalar... Sisteme iliskin ilk denememde bilgisizligimden kaynakli
> gayet normal olarak bazi problemler cikti... Ugrastim ama pek birsey
> anlamayinca vakit kaybetmeyeyim dedim...
>
> svn-tr ile dosyami gondermek istiyorum ve:
>
> ===> svn ci discover
>
> Log message unchanged or not specified
> a)bort, c)ontinue, e)dit
>
> oncelikle buraya kadarki kisimda bana surekli ilgili log mesajini
> gosteriyor, bununla ilgili yapmam gereken birsey vardi da ben mi
> kacirdim? (Netekim asiri uykusuzluk - normaldir)

Biraz once listeye bir ileti gonderdim, depo gunceleriyle ilgili olarak
:-)  O ileti bu soruya da cevap olacaktir.

> integer-guest@alioth.debian.org's password:
> Sending        discover/po/tr.po
> Transmitting file data .svn: Commit failed (details follow):
> svn: Out of date: '/trunk/po/discover/po/tr.po' in transaction '3e'
> integer@integer:~/debianturk$
>
> Bu sekilde bir mesajla dosyayi almiyor... Ne yapabilirim?

Depodan bir calisma kopyasi alarak uzerinde calistiniz ve
degisikliklerinizi commitleyeceksiniz.  Fakat bu arada depodaki dosya
herhangi bir nedenle degismis ise Subversion "Depodaki dosya ilk aldigim
durumda ise gonderecegim" kararini uygular :-)  Yapmaniz gereken dogal
islem elinizdeki kopyayi guncellemek:

	svn-tr update

Fakat dikkat buyurun, eger bu guncellemeyle degisecek yerler zaten sizin
degistirdiginiz yerlerle cakisiyor ise bir "conflict" olusabilir.  Bizim
yuruttugumuz faaliyetlerde herkes kendi dosyasi uzerinde calistigindan
cakisma olmasi nadirdir.  Bununla birlikte bazen ben veya bir baska
arkadas gordukleri birkac kucuk hatayi duzeltebiliyorlar.  Bu yuzden
calismaya gecmeden once su iki komutu uygulamak dogru olacaktir:

	svn-tr status  # degisen birsey var mi?
	svn-tr update  # degisiklikleri al