RE: Discover bitti ancak: problem, soru - sorun

Bu banada oluyor, can not commit gibi birşeyler söylüyor, ama sonra depoyu kontrol ettiğimde gitmiş olarak görüyorum niyeyse.

Mehmet Turker
http://www.turker.name.tr

From: Gurkan Aslan [mailto:gurkan@iaslan.com]
Sent: Friday, March 26, 2004 12:12 PM
To: Debian Turkcelestirme Listesi
Subject: Discover bitti ancak: problem, soru - sorun

Merhabalar... Sisteme iliskin ilk denememde bilgisizligimden kaynakli gayet normal olarak bazi problemler cikti... Ugrastim ama pek birsey anlamayinca vakit kaybetmeyeyim dedim...

svn-tr ile dosyami gondermek istiyorum ve:

===> svn ci discover

Log message unchanged or not specified
a)bort, c)ontinue, e)dit

oncelikle buraya kadarki kisimda bana surekli ilgili log mesajini gosteriyor, bununla ilgili yapmam gereken birsey vardi da ben mi kacirdim? (Netekim asiri uykusuzluk - normaldir)

integer-guest@alioth.debian.org's password:
Sending        discover/po/tr.po
Transmitting file data .svn: Commit failed (details follow):
svn: Out of date: '/trunk/po/discover/po/tr.po' in transaction '3e'
integer@integer:~/debianturk$

Bu sekilde bir mesajla dosyayi almiyor... Ne yapabilirim?

--
Hazar Agency & Computer Systems
(GNU/Linux Solutions)

Projects and Software Development Department Manager
Gurkan ASLAN (a.k.a. Integer)