clarkconnect

selamlar, network server için tavsiye üzerine clarkconnect kullanmaya
basladim. linux ve türevleri hakkinda fazla bir bilgi birikimine de sahip
degilim. ve suanda clarkconnectle bir sorunum var. ne zaman baska bir
network bilgisayarindan clarkconnect yüklü makinaya baglanip, hd den
birseyler indirmeye kalksam ilk 2-3 mb den sonra clark kendini kilitliyor,
lock ledleri yanip sönüyor. hiçbir sekilde makinaya ulasamiyorum. clarki
dügmeden kapatmadan düzeltemiyorum. nasil bir ayar yapmam gerekir? yardimci
olabilirseniz sevinirim